tisdag 20 januari 2009

Trött

Just nu är jag så trött så jag mår illa.
Sov väldigt dåligt inatt. Har ju börjat att sova dåligt pga min mage emellanåt, men varför jag sov dåligt i natt vet jag inte för denna natt har magen varit lugnare än lugnast. Vaknade 2 och sen var det kört att somna om......fast det gjorde jag ju förstås en timma innan det var dags att stiga upp. Är det inte typiskt! Jag brukar klarar av att sova rätt lite, men idag är jag verkligen som en urvriden trasa.
Veckohandlade på hemvägen och väl hemma blev det ris och färdiga drumsticks från Guldfågel. Enkelt och smidigt när man är trött och klockan börjar bli mycket.
I går var en lång dag. Jobbade 6.45 till 13.30 och sen tillbaka för möte/utbildning 17-20.
Vi har ruggigt trist väder här i södra Sverige, men nu i em klarnade det upp en stund och då var det tom skapligt ljust när jag åkte hemåt kl 16. Sen kom det regnande slask igen :o(( Oj, vad jag längtar till ljus!!!!
Nu ska jag ta en go kopp kaffe, lite glass och sen hoppas jag att jag orkar se Bygglov innan jag tänker lägga mig för natten.

5 kommentarer:

Susihus sa...

Attans va trist att magen krånglar det är inte skoj. ´Ha en skön kväll i soffan. KRAM

Camillas blogg sa...

Så himla trist att magen krånglar , men så skönt att din egen remiss blev godkänd! :) Hoppas du får snabb hjälp nu!

Kram Camilla

Anonym sa...

Stackare som inte mår bra... men snart får du förhoppningsvis tid hos läkaren.

Kram Kram

Milla sa...

Imorrn är det freda´- hoppas du mår bättre!
Boken jag skrev om heter Skuggtimmen (kolla bilden!) men det borde ju vara samma som du menar ....

Anonym sa...

Svar till mammatillflera: SÅ bra att mitt inlägg om skridskoåkningen påminde dig om att kolla upp skridskorna.

Krya på dig!