fredag 2 januari 2009

Hur är det egentligen?

Känner att jag måste rätta mig själv. Eller rättare sagt förklara hur jag tänkte.
Jag skrev i ett inlägg att jag var inne på mitt femte år som bloggare. Det jag egentligen menade eller tänkte var att jag bloggat 05, 06, 07, 08, och nu är inne på 09, så jag har inte bloggat i fem år utan är inne på det femte året liksom.......men ändå inte.....för jag har bloggat i snart 4 år för att vara exakt. Fasiken vad rörigt det blev :o))
Min första blogg startades 2005 och den bloggade jag i fram till för någon vecka sedan då denna tog vid.
Hänger ni med? :o))

2 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Näää... det här var mycket krångligt... *asg*

Kram ;)

Lisa sa...

hehe ja det kan bli lite rörigt ibland. I vilket fall som helst så kommer jag nog hänga lite här framöver :)