torsdag 15 januari 2009

Sirens


För ett tag sen såg jag en dvd som jag skulle vilja se. Den är gammal, men det hade varit roligt att se den. Fick tag på den, men så var det fel på skivan så det blev aldrig av. Nu när sonen sätter på Tvn säger han "mamma, är det inte den här filmen som du vill se" Jag kollar och visst är det den titeln som står där längst ner på Tvn. WoW! säger jag och så börjar eftertexten rulla....................Vilken timning, men vilken extremt DÅLIG timning!!! Jag menar, en film från -94 som jag vill se, pratar om nu i dagarna och så sänds den på Tv i samma veva. Nackdelen var ju bara då att jag missade den.
Har du sett den? Är den värd att se?

2 kommentarer:

Jessica sa...

Hej,
vilken mysig blogg du har. Jag kommer tillbaka och läser mera en gång!!
Lycka till i min utlottning!

Hugh Grant film är väl aldrig fel!

Må gott,
Kram
Jessica

Anonym sa...

Å vad typiskt alltså... Tyvärr har jag inte sett filmen men den är garanterat bra eftersom filmer med Hugh Grant brukar vara sevärda.

Vet du, varje år den här tiden tänker jag på DIG och tulpaner eftersom jag vet att du tycker om tulpaner sen många många år tillbaka och att du brukar oftast köpa tulpaner just den här tiden.

Ja det där med kalasfirande eller inte kalasfirande verkar inte lätt... jag förstår precis hur du tänker och känner.

Kram Kram