tisdag 6 januari 2009

Trettondagen

Ännu en härlig sovmorgon även om den inte blev lika lång som tidigare. Åt en lugn frukost och när dotterns sovgäster åkte hem körde vi sonen till kusinerna och åkte sedan med två döttrar till intill liggande stad. Näst äldsta dottern var shoppingsugen och fick inte med sig någon kompis, då dög familjen :o) Äldsta dottern åkte med en kompis till Göteborg och gick på bio. Egentligen hade vi tänkt åka ut till havet idag med varm choklad och smörgåsar, men eftersom vädret inte alls var lika trevligt idag som igår blev det ändrade planer.
Efter shoppingturen stannade vi till hos min bror och fikade innan vi hämtade med sonen hem. Fick med en liten kusin på köpet som blir hämtad senare i kväll.
Nu har vi precis ätit hemmagjorda hamburgare, killarna bygger med lego i köket, jag sitter med en toning i håret och förbereder mig för en jobbstart i morgon. Har ingen ångest över att just börja jobba igen utan mer över hur min mage ska klara det. :o( Sen hoppas jag att jag snart får en tid för läkarbesök så jag kan få hjälp att bli frisk. Det tär på psyket att veta att man är dålig.

Kram till alla!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig dag ni har haft och vad gott det lät med hemmagjorda hamburgare... det brukar även vara en succé här hemma.

Lycka till med uppstigningen i morgon när du ska till jobbet.

Kram Kram

Vicki sa...

Ja, ibland så duger familjen bra när ingen annan vill.

Ni verkar ha hatt en mysig dag i alla fall.

Vicki

Susihus sa...

Aha du har bytt sida...

Låter som en härlig dag! Vi hade toppenfint igår med kallt och strålande sol, men idag har det varit mildare och gråare. Vi har städat ut julen idag och sen fick jag ett bakryck, så nu har vi mumsat med lite te i soffan. Kram på dig