fredag 16 januari 2009

Fredag

Äntligen fredag! Fredagar är alltid en lite lugnare dag på jobbet + att vi har planering så det blir en lite annorlunda dag mot övriga. Dessutom är ju nästan alla på "fredagshumör" och stämningen på huset brukar vara lättsam och skön. Har känt av min mage även en del i dag. Min oro just nu är att det ska bli mer och mer och att det inte längre ska bli något "anfall" då och då utan att det ska bli tvärtom att jag känner mig okej då och då och har "anfall" konstant. Det är därför det är viktigt att komma under läkarvård och medicinering snabbt innan sjukdomen eskalerar. Men maskineriet går inte så snabbt.........jag har fått ett brev att remiss är skickad, jag har fått ett brev om att remiss är mottagen (hur hinner man med att skicka så mycket brev?) sen har jag ju då min egna lilla remiss ivägskickad oxå. Bara att hålla tummarna för att en tid dimper ner SNART! I det första brevet stod att hade jag ingen tid fått efter två MÅNADER skulle jag höra av mig till remitterande läkare igen. Två månader till med detta är ohållbart så då får det bli akuten.
Nä, fy vad tråkig jag är som bara pratar mage.
I morgon ska jag klippa mig och ev åker vi en sväng till annan skog senare och låter hundarna springa av sig på ny mark.
För övrigt är jag SÅÅÅ sugen på ny bra kamera. Vad har du för kamera och är du nöjd?

Vill tacka alla som är så goa och lämnar en kommentar när ni varit här.
Det gör mig jätteglad!!!

Inga kommentarer: