lördag 10 januari 2009

Head massager


Tänkte visa er en av mina julklappar.
En HEAD MASSAGER. Vilken uppfinning alltså!
Detta finna att läsa om den på nätet;

Head Massager är ett väldigt effektivt terapeutiskt instrument. Den stimulerar och aktiverar de positiva energierna i vår kropp. Tidigare versioner av detta traditionella massageredskap har sina rötter i de Australienska aboriginernas kultur. Den som använde för aktivera de dolda styrkorna och energierna av huvudmassage.Tack vare dess material och uttänkta konstruktion fungerar Head Massager som en åskledare för de elektriska fälten i vår kropp. Den stimulerar varsamt till att få oss att känna avslappning. När man använder Head Massager så kommer kommer man få gåshud, ett typisk tecken av ett alert, aktiverat och uppmärksamt sinne.

Om den aktiverar mina positiva energier, mina dolda styrkor eller fungerar som en åskledare vet jag ärligt talat inte, men att den ger mig gåshud kan jag skriva under på. Det ger den mig bara genom att jag tänker på den :o))

5 kommentarer:

Camillas blogg sa...

Åh, en sådan testade jag på
Malmöfestivalen, och visst fick man gåshud av den! :)

Använder du den ofta?

Kram Camilla

Anonym sa...

Hej och tack för ditt besök. Är lite skeptisk till Head massager´n. Det är säkert bra och skönt, frågan är om den skulle bli använd hos mej? Nej, förmodligen inte.
/P

My White Cottage sa...

Hej vännen!

Nu är jag äntligen tillbaka i cyberspace och ska ta och börja knåpa ihop ett svar på ditt mejl. Jag har inte glömt det! :)

Så fin din nya blogg är! Den där julklappen skulle jag också kunnat tänkt mig...

Må så gott!
Kram Jenny

PS. Hoppas det går vägen med din "egna remiss", håller tummarna för det!

Anonym sa...

Men vilken sak... Kanske jag skulle ta och kombinera en sådan med min spikmatta... så måste jag ju få mängder av flödande energi i kroppen... eller kanske inte ?

Kram Kram

Susihus sa...

Den är lite cool tycker jag. Vi hade den på vårt julklappspel på jobbet. Tyvärr vann jag inte den.

Ha en go vecka
KRAM