lördag 25 juli 2009

Insikt

Jag har under dagens gång verkligen kommit fram till att jag måste ha en skruv lös....eller förmodligen flera.
Näst äldsta dottern fyller år i morgon och det har jag ju vetat i si så där snart 17 år. Att vi brukar fira våra barn eller ja, alla familjemedlemmar med kalas för släkten vilket brukar innebära ca 25 gäster är inte heller något jag överraskas av eftersom detta skett de sista 18 åren. Att vi alltid bjuder på mat, ja, det borde jag ju känna till eftersom det är jag som alltid gör den så............VARFÖR får jag då för mig att renovera ett rum bara några dagar innan? Varför ska jag sälja vårt furuskåp i köket samma helg, ja tom samma dag? Varför ska jag testa recept jag aldrig använt mig av tidigare och som därför kräver mer tid?Varför köper jag inte hennes present någon annan dag än dagen innan?
Och varför sätter jag mig HÄR?!
Jag har nog inte bara några skruvar löst, jag måste vara dum på riktigt!

4 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Underbart!! *gapskrattar*

Det här är precis likt mig!

Kram o lycka till

Lotta sa...

Haha, lägg till mig i den "kategorin"
Kram

maloppa sa...

Jag skulle kunna göra något liknande, tror det har med gravt snedställd tidsoptimism eller något liknande....
Tror att det hela avlöper hur bra som helst....

Agneta sa...

Hahahaha!! Känner så väl igen det där! Du är inte ensam om att ha ett gäng skruvar löst...
=)

Agneta