fredag 24 juli 2009

Changeling


Igår såg vi en film. Egentligen har vi inte alls tid att titta på filmer nu, men eftersom den skulle lämnas tillbaka idag så passade vi på. Vi såg Changeling en mycket bra och gripande film som dessutom är en sann berättelse.
I kväll har vi bara ett av fyra möjliga barn hemma. Mycket ovanligt. Vi har faktiskt en film på nu oxå "Burn after reading", men jag tittar med ett halvt öga.
Tapeterna är hämtade idag och färg köpt. Så mycket mer är inte gjort och jag ser framför mig ett kalas på söndag i ett mindre kaos. Men vad gör man? Dygnet har bara 24 timmar och jag har världens mest noggranaste man ;o)

4 kommentarer:

Proforma sa...

Den har jag precis sett! Den var ju jättebra! Skulle sett den på bio men konstigt nog så gick den inte särskilt länge så vi hyrde.

Trevlig helg!
Irene

Susihus sa...

Den har jag inte sett, bra då har jag fått ett filmtips till en regnig sommardag! Kram på dig vännen

Camillas blogg sa...

Tack för filmtipset! Den får vi hyra nästa gång det bär iväg till videoaffären.

Ha en trevlig helg!

Vad bjuder ni på för gott på kalaset då?

Kramar Camilla

Lotta sa...

Tack för tipset!
Den får jag hyra någon kväll framöver då:)
Trevlig Helg!