lördag 18 september 2010

Foto taget på vårt besök på Haga Nygata i Göteborg i somras. Där fanns massor med mysiga saker att fotografera för den som är intresserad av sådant :o))

Lördag igen!!!

Jisses vad veckan gått fort!! Minns knappt vad jag gjort, men jag minns att jag sovit middag två gånger denna vecka vilket är väldigt ovanligt att jag gör!!! Har haft ganska mycket på jobbet och det bidrar så klart till att man är trött när man kommer hem. Ett föräldramöte har vi hunnit med för våra blivande konfirmander som för övrigt åker på läger i morgon. De ska ut och segla i tre dagar så idag var vi och köpte åksjuketabletter + åksjuketuggummi. Vädret har varit mycket underligt här på västkusten de tre senaste dagarna. Blåst och otroliga regnskurar varvat med solsken och regnbågar. Som tur är der det ut att stabilisera sig tills i morgon när de ska ut med båten. Jag fortsätter att snurvla på och NU har det där herpessåret jag pratat om dykt upp. I morse satt det där rakt under näsan. På med ett compedplåster och så hoppas vi på det bästa. Fotograferingen hann jag me di allafall.

I går kväll var vi bjudna till vänner på indisk mat. Supergott och som vanligt jättetrevligt. Egentligen borde jag ägna dagen till att sätta ihop musik till ett rörelseprogram jag ska ha klart på onsdag, men jag tror jag gör det i morgon istället...........som mycket annat jag borde göra :o)) Nästa vecka kommer antagligen inte att gå så mycket saktare. Där finns två föräldramöten inbokade. Ett som jag håller i och ett där jag är förälder.

Önskar er en trevlig lördagkväll!!


1 kommentar:

Milla sa...

Ja sånt där väder har vi haft, massor av konstiga regnskurar och moln och senast idag visade sig en stor regnbåge på himlen, ganska dramatisktläckert!
Ha en skön kväll!
Kram Milla