fredag 24 september 2010

Fredag

Att vara på utställningen måste inte innebära att man ser bäst ut på alla sätt ;o)))

Tjena besökare!!!

Visst är det gott med fredag!? Absoluta bästa dagen på veckan. Jag jobbade sent idag, men kunde ändå sticka vid 16.45. När jag kom hem tog jag en snabb sväng i skogen och hittade en hel skatt med kantareller. Dessa har vi just nu avnjutit på var sin macka och till det ett glas vin....eller två ;o) Senare i kväll blir det räkor från frysen. Har fått över från de färska vi ätit de senaste helgerna.

I morgon ska vi dra till stan och shoppa födelsedagspresent till 5årigt födelsedagsbarn. Senare samma dag ska vi fira 5 åringen. Maken jobbar i morgon och drar in kossing och jag shoppar. Livet är rättvist!!! :o))


1 kommentar:

Marie sa...

Hej! Brukar titta in på din sida lite då och då :) Och lämnar ett litet spår efter mig här ;) mvh Marie (som för läääänge sedan var med på "storfamiljslistan"...)