söndag 19 september 2010

Shopping

Hej vänner!!!!

Idag har jag shoppat. Är ni som mig, att ni mår BRA när ni får shoppa?! Ibland blir jag nästan lite rädd när jag känner den där lyckan över att få shoppa. :o)) När våra 14 åringar gick på sin första gudstjänst för konfirmationens skull åkte vi andra ner till stora staden. Jag köpte en tubhalsduk

Fotokvalitén, kass, jag vet! Men halsduken är finfin :o))
Nästa inköp blev dessa stövlar. Jag störtgillar dem!!!


Ikväll och i natt är jag och maken helt ensamna hemma. Funderar på om det har hänt någon enda gång de senaste 19 åren. Jag tror faktiskt inte det. Har hällt upp en skål med ostbågar, ett glas vin och ska kolla på Ensam mamma söker. Sen blir det kanske en film......

Ha en go vecka alla!!!



5 kommentarer:

Milla sa...

Men hallå! Inte ska man kolla på Ensam mamma söker när man är helt allena hemma?? Då ska man väl titta varann i ögonen och flirta till det lite extra... moohaha!
Kram Milla

Susihus sa...

Låter som en underbart skön söndag. Vilka fina saker du har köpt, visst är det underbart att man kan förbättra sitt humör med lite shopping hihi
Må gott
Kram på dig

A House With A View sa...

Visst är det hääärligt att shoppa, hihi!! Och vilka fina fynd du fick med dig hem, jättefin sjal och skorna är super!!

Hoppas ni fick en härlig ensamkväll igår!!

kraamiz aka

Snäckskalsdalen. sa...

Shoppa är kul, absolut, det är som ett litet gift, det är det! Snygga grejer du fått tag på!
Agneta kram

Junitjej sa...

Kanonsnygga stövlar!!