onsdag 25 augusti 2010

Veckan

Ett av de få ställen där man inte kunde ta bilen ända tillvattenbrynet på Römö. Fast å andra sidan har vi redan kört 1-2 km på stranden här för att komma dit vi ställde bilarna!!

Hallå vänner!!

Hoppla vad tiden går fort när man börjat jobba igen. Den bara rusar iväg. Snart torsdag igen. Det har verkligen blivit höst nu, bara sådär pang! Igår hade vi världens oväder och det regnade verkligen vågrätt. Idag regnar det inte lika mycket, men blåser gör det mer än ordentligt :o(( Nej, det känns verkligen som att hösten kommit trots att det fortfarande bara är augusti. Hoppas det lugnar sig lite för jag älskar då det blir fina höstar.

Vi var ju en tur till Ullared och gjorde slut på några tusenlappar, men jag köpte inte speciellt mycket till mig själv. En ny liten svart Carlton resväska blev det. Ni vet en sån där lagom att ha för en weekend. Jag reser ju till Växjö med jämna mellanrum och pluggar så tanken är att den ska vara till dessa resor. En ny nessecär hittade jag, men inte en störra brun väska som jag ville ha. Var på Lindex för att leta efter en i går. Jag tycker att man kan hitta rätt schyssta väskor där ibland och nu hade jag dessutom 30%. Men där fanns ju ingen brun inte......med hem kom en tunika istället. Man kan ju inte bara låta bli 30% rabatt ;o)

På fredag ska vi ut med jobbet. Först hem till en kollega på lite mat osv och sen får vi se. Jag misstänker att jag efter denna vecka kommer att vara så trött att jag däckar i hennes soffa ;o))

Parfymen jag bloggade om för ett tag sedan verkar ju omöjlig att få tag på i Sverige!! Nu har jag mailat stället där jag såg den då vi var i Tyskland, där den var slutsåld då vi var där, och frågat om jag kan köpa från dem. Får se om jag kan ro detta i land. Skam den som ger sig :o))

Nu ska jag snart landa i soffan oh där blir jag väl kvar tills sängen kallar kan jag gissa.

Sov Gott Alla!!

1 kommentar:

Susihus sa...

Ja visst kom hösten lite väl snabbt. Hoppas att det kan bli en skön september med fina dagar. Vill inte ha höstrusket redan.
Må gott
Kram