torsdag 19 augusti 2010

I snor?

Som svensk i Danmark blir det ibland lite tokigt.
Hej alla !!

Snart har första arbetsveckan gått och man är inne i vardagen igen. På måndag börjar maken jobba och våra skolbarn går tillbaka till skolan. Då är det vardag och nästan höst på riktigt. På tal om höst så känns det faktiskt som att den har kommit redan. Vi har ganska mycket regn och blåst och det är mörkt ute. Fördelen är väl att man kan mysa med alla tända ljus, men visst är det lika sorgligt varje år när man inser att sommaren är över.

I morgon slutar jag redan 12.30 och direkt efteråt kör vi ner till Ullared. Fredagseftermiddagar brukar vara en bra tid att besöka Gekås så låt oss tro att det är det även denna fredag. Har ni sett att Gekås har en blogg?? Kolla HÄR!

4 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Ufff... Ullared har jag besökt en endaste gång. Gick in... o sedan gick jag ut igen! *gapskratt*

Klara definitivt inte av hysterin o allt folk... d v s ingenting för mig! :D

Men du, lycka till ;)

Kram

Milla sa...

Hihi det var en rolig skylt! Hoppas det blev en bra shoppingdag på Ullared!!
Kram Milla

Junitjej sa...

Äntligen har jag antagit utmaningen!
http://junitjejen.se/fatt-en-award/

A House With A View sa...

Vilken häftig skylt, haha!! Hoppas du gjorde riktiga fynd på Ullared!!

Kramizar aka