söndag 15 augusti 2010

Vardag

I Odense på väg hem till Sverige
Mot Vardagen

Idag är sista dagen innan vardagen drar igång för mig. Inte helt till 100% för både man och barn har ledigt en vecka till, men jag börjar jobba i morgon. Mjukstartar med en studiedag.
Jag har ingen direkt ångest över att börja jobba för jag trivs så bra på mitt jobb, men man har ju alltid den där känslan av allt man skulle gjort och hittat på och som inte blev av.
Dessutom kör skolan igång oxå. Egentligen har den hållt på hela tiden eftersom vi läser sommartermin oxå, men jag har verkligen legat lågt med den. Idag är första dagen på hela sommaren som jag suttit en stund med ett arbete.
Just nu funderar vi lite över om vi ska vara nyttiga här hemma eller åka iväg på något trevligt!

1 kommentar:

Susihus sa...

Samma här, jag börjar imorgon och mannen har en vecka till. Jag har sån ångest, jag vill inte gå till jobbet imorgon.

ja vi har gjutit betongfatet med kakelplattan själva. mannen är en hejjare på betonggjutning, det är hans stora hobby =)
Sköt om dig
kram