torsdag 18 juni 2009

Tröttast

Idag har det varit en tokigt trött dag!!! Jag vaknade kl 02 i natt och tror nog inte jag sov mer än någon timma innan jag skulle upp kl 5.45 igen. Idag har jag gått som i dvala och det här håller ju snart inte längre.
Slutade tidigt och när vi uträttat en del ärenden veckohandlade vi. När vi kom hem orkade jag inte ens packa upp varorna utan stöp i säng. Sov i en timma och sen har em funkat hyfsat. Önskar mig en natt med god sömn!!
I morgon är det midsommar!!! En av mina absoluta favorithögtider! Vi har i nästan 20 års tid firat här hos oss, flera familjer och så blir det även i år. Dessutom är vårt tak över altanen på baksidan KLART!!! Underbart!
Har börjat förbereda morgondagen lite och har bl.a gjort iordning en tårta.
Bara en vecka kvar till semestern!!!!

Önskar alla en trevlig midsommar!!!

2 kommentarer:

Camillas blogg sa...

Usch, vad jobbigt när du inte får sova!! :(
Du har inte provat en spikmatta?
Den ska även vara bra mot sömnproblem. Vet att när jag ligger på den på kvällen, så sover jag som en stock!!
Hoppas ni fick en mysig midsommar!:)
Härligt att ni snart har semester..jag har två veckor kvar! Längtar!!

Midsommarkaramar från
Camilla

Vicki sa...

Har ni haft en bra midsommarhelg? Har sonen frisknat till?

Vicki