söndag 14 juni 2009

Söndag

Å, jag är så glad!! Detta är första dagen på många dagar då jag hållt mig vaken hela dagen. Det har alltså varit så illa att jag faktiskt sovit några timmar varje dag. Jag har helt enkelt inte kunnat hålla mig vaken.
Idag vaknade jag tom kl 8 och gick upp. Efter frukosten putsade jag 15 av våra fönster och väntade på att barnen skulle vakna. På fm åkte mamma, jag och yngsta dottern till IKEA där jag fyndade blockljus, hittade tyg till kuddar jag ska sy till altansoffan, innekuddar, 12 härliga glas med turkost mönster m.m
Väl hemma igen grejade vi på utsidan. Nu är det äntligen färdigmålat och i veckan börjar vi lägga taket. Ser ut som att vi blir klara till midsommar om allt stämmer.
I går såg vi filmen "Vi hade i alla fall tur med vädret igen" Rekommenderar den INTE. Vilken urkass film.
Tyvärr blev sonen sjuk i halsont och feber i går så han har legat hela dagen. Som tur är så jobbar jag tidigt i morgon och kommer hem vid 14. På kvällen ska vi iväg och kika på kattungar. Dock inga som vi ska ha ;o)
Två veckor kvar till semestern!!!

Trevlig vecka!

Inga kommentarer: