torsdag 4 juni 2009

:o(

Usch, det är så mycket huvudbry hos oss just nu. :o(
Den ena dåliga upptäckten efter den andra dyker upp och utöver det är det annat att ta ställning till, fundera över osv
I tisdags var vi med vår äldsta dotter hos neurologen och idag kom en kallelse till EEG redan på onsdag. Känns skönt! I natt var det dags igen! Kom in i hennes rum runt 4 tiden för att hitta henne okontaktbar och i någon form av anfall. Jag sover så dåligt just nu att det mesta bara känns jobbigt.
På lördag fyller våra yngsta 13 år och givetvis ska deras dag bli bra även om det sista jag egentligen orkar ha nu är ett stort släktkalas.
Idag var dom och hälsade på i sin nya klass inför 7:an och båda tyckte att det kändes bra. Skönt med lite positiva vibbar bland det eländiga.
Nu ska jag försöka sova för det blir en tidig morgon i morgon.

Kram på er!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Usch, det där lät ju riktigt otäckt. :-/ Man blir ju så orolig när ens barn inte mår bra. Idag så tar min äldsta son studenten och VAR tog dom åren vägen. Tycker det var nyss man var på första skolavslutningen för dom ju. ;-)

Ha det bäst och jag är jätteglad att jag hittat till din sida, bättre sent än aldrig.

Kram Helena

Vicki sa...

Vad är det för anfall din dotter får när hon sover?

Vicki

Milla sa...

Kram kram kram till dig och er alla, så himla jobbigt att höra, vi gick ju igenom alla de där testerna för ett par år sen men det var ju inte alls lika alllvarsamt. Hoppas det inte regnar på er på födelsedagen, här regnar det för fullt på allt firande som sker i stan idag.

Unknown sa...

Halloj igen! Hoppas 13-åringarnas födelesedagar vart bra! Tänk nu har du bara tonåringar. ;-) Här blir ju min -96:a tonåring den 10 juli.

Kram Helena