fredag 6 februari 2009

Dimma

Så var det fredag igen..........
Har precis kommit hem efter att ha kört våra stora döttrar till olika plaster. Äldsta dottern skulle till bussen och där plockade vi upp näst äldsta dotterns pojkvän och sen körde jag dessa två hem till pojkvännens familj. Hade det inte funnits vita streck i vägen hade jag kört av vägen för jisses vilken dimma det är här!!! Vi fick en "massa"snö i natt som idag blivit tö och hela dagen har det varit grått och dimmigt, men just nu är det verkligen som en vit vägg ute. Riktigt otrevligt att köra. Nu är dom i allafall på plats där dom ska vara i natt och kvar hemma har jag två 12½ åringar och en sjuk karl. Som tur är börjar han känna sig liiiiiite bättre. ;o) Sonen har varit i skolan idag för första gången på 10 dagar. Man måste ju vara i skolan för att känna att det blir sportlov ;o) Sportlov har vi nästa vecka.

Köpte med mig pizzor hem idag. Tyckte jag var värd det nu när jag varit ensamstående med fyra barn och två hundar + heltidsjobbande i snart en vecka *s* Fast jag åt inte pizza. Jag festar på färska räkor även denna fredag. Räkorna är underbara denna årstid. I januari och februari är dom verkligen till sin fördel. Sen blir det som vanligt Let´s Dance och sen har vi ett par bra filmer vi vill se, men så länge håller jag antagligen inte upp ögonen.

Har fått hem boken "Nattfåk" som jag skrev om och hunnit med några kapitel och är redan här säker på att den är minst lika bra som "Skumtimmen".

Nä, jag tror faktiskt att jag ska lägga mig en timma fram till Let´s Dance

Njut av er fredagskväll

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har startat en tävling i min blogg där du kan vinna fina priser från Krusell.

Kolla in den och se om det är något du vill vara med i! (=

LÄNK TILL TÄVLINGEN: http://josefiinn.blogg.se/2009/february/tavling-1.html