torsdag 19 februari 2009

Oj, vad det går...


Oj, vad hände?!
Vad massa dagar det gått sen sista inlägget. Tiden bara rusar iväg.
Vi har klarat av ett sportlov och är nu tillbaka i vardagen igen. Efter ett par veckor med sjuka familjemedlemmar är alla på benen igen *peppar peppar* för på jobbet härjar magsjuka :o((
Jag hoppas att jag klarar mig över helgen i allafall för på lördag ska jag och yngsta dottern till Scandinavium och kolla hästar i stora lass. Äldsta dottern åker med men tillbringar dagen där med en vän.
Helgen som var försvann i ett nafs. Vi var på bio hela familjen, men delade oss på två filmer. Jag och yngsta dottern såg "Bröllopsduellen" och resterande såg "Valkyria". Bröllopsduellen var alldeles lagom. Kanske ingen film jag valt som första alternativ om jag gått med en vän eller maken, men den var kul och bra och fick en 12½ årig tjej att önska att den kommer som nummer två oxå ;o))
Nu är det snart helg igen och halva delen tillbringas som sagt på Scandinavium. Vad vi gör av andra delen är ännu inte bestämt.
I kväll hoppas jag få lite tid och framför allt ork att surfa runt hos er alla.
Kram fram tills dess!!

4 kommentarer:

Susihus sa...

Härligt att ni är pigga igen! Hoppas att ni får en toppengo helg bland hästarna! KRAM

Lisa sa...

ujuj inte kul med magsjuka. det härjar på vårt jobb också nu..peppar peppar

Vicki sa...

Har Bröllopsduellen precis börjat på bio? Är det en komedi?

Vicki

Dubbelörn sa...

Nu är jag också helt frisk o energin är tillbaka. T o m blogglusten är tillbaka! *skrattar*

Ibland är sådana lättsamma filmer också sköna att titta på. Är också nyfiken på Milleniumfilem även om jag läst böckerna.

Kramar