söndag 3 maj 2009

En söndag

Innan jag gick från jobbet i torsdags såg jag inte alls fram emot all planerad aktivitet eller sociala liv denna helg. Kände mig lite stressad över hur vi skulle hinna med allt och att helgen skulle rusa iväg eftersom den skulle innehålla så mycket. Men vi har jaft en jätttrevlig helg och umgåtts med både släkt och vänner.
I går kväll var vi hemma hos vänner tillsammans med andra vänner och vi har inte setts på ett halvår så det var mycket trevligt. Vandrade inte hem förrän vid 01 tiden i natt.
Idag visste vi inte riktigt vad vi skulle göra, men till slut körde vi ner till storstan och köpte dekorsten till vår stenläggning på framsidan och lite växter. Altanen är nu helt klar och nu är även det sista på stenläggningen klar. Känns mycket bra. Dessutom har jag hittat sladden!!!!! Så nu kan jag visa er hur det blev.
Dekorsten "Blå Skagen"

4 kommentarer:

Camillas blogg sa...

Så fint ni har fått det!! :)

Håller med dig om att det är kanon med en laptop. Har inte kunnat använda min så mkt än..väntar på ett paket från Bredbandsbolaget så att vi kan surfa trådlöst. Kommer väl nu i veckan. Sedan slipper jag sitta här i källaren och surfa.

Den marinerade kycklingfile´n blev kanongod förresten!

Kramar Camilla

Milla sa...

Åh snyggt! Blir lite förvirrad, kände inte igen mig ?!
Det är kul att se att så många nu gör liggande altanräcken, staket osv och med smalare ribbor, nåt som verkar slagit bra.

Fotograferande Maria sa...

Hej! Men är detta DIN blogg :) Har varit här förut utan att veta VEMS det var. Kika gärna in hos mig! Kram Maria (mammamail)

Lisa sa...

fiiiint!