fredag 8 januari 2010

Krogjour!

FREDAG!!! Supergott!!
Idag var det kallt när jag körde till jobbet halv nio. Minus 20 grader! Brrrr.......
Vi västkustbor är inte vana vid sånt här, men det är fint, när man kan vara inne och bara titta på det fina där ute. I allafall när det når sådana där grader.
I helgen hoppas jag kunna ta en sväng ut till havet. Lite mildare ska det bli även om det blir mååånga minusgrader och sol såg det ut som oxå. Har lovar barnen att åka till en härlig pulkabacke så det ska vi oxå göra om vi inte riskerar att få köldskador.
Idag testade jag ett nytt recept med kycklingfilé och det var super! Ska läggas till samlingen. Det är lika roligt var gång man hittar ett nytt höjdarrecept.
Såg ni Let´s Dance? Måste säga att jag tyckte Tony var riktig stilig i sin nya look ;o)
Annars gillade jag Sauk och Claudia. Vem gillade ni? Willy kommer garanterat hålla sig kvar i flera avsnitt.
I natt har vi krogjour = en dotter ute på krogen. Kommer antagligen inte att sova gott förrän strax efter 03. Dilemmat är att hon strax innan hon gick annonserade ut att hon ska ut i morgon oxå.........

Inga kommentarer: