tisdag 28 april 2009

Tisdag

Attans att jag inte kan hitta sladden. :o(( Jag som brukar ha sån ordning på mina saker.
Nu har trappen på altanen, vi har samma trappa till entre och altan, fått ledstång och nu är allt i princip klart. Nu skulle jag vilja ha ett tak över altanen där bak ;o) Vore perfekt om det kunde vara klart till 6 juni då vi firar födelsedagar eller i allafall till midsommar då vi alltid är en massa folk här.
Idag jobbade slutade jag redan 13.30 pga att vi har vikarie som inte tar den tidiga tiden. När jag kom hem satte jag mig i ett tyst hus och njöt av en chiabatta med salami och brie + kaffe med mycket mjölk. Välbehövligt innan jag åkte på två inbokade utvecklingssamtal för 12 åringarna. Mycket bra ord och beröm strömmade i klassrummet och visst blir man stolt!!
I morgon ska vi åka och byta lite kläder efter jobbet.
Kommande helg är inbokad till bristningsgränsen känns det som och den kommer att gå foooort.

Har ni lika underbart väder som oss?

P.s
Jag valde v. 27. Våra barn är trots allt ganska stora och får ju sitt lov trots att vi jobbar och att vara tillsammans hela familjen är ju oxå viktigt.

3 kommentarer:

Susihus sa...

Vädret är ju helt tokgott! Man har ju blivit löjligt bortskämd=) Vi drar till Göteborg över helgen och hoppas på fint väder. Må bäst
KRAM

Lisa sa...

håller med om vädret, superfint här med. Trevlig valborg!

Vicki sa...

Här nere hos er är det rena sommarvärmen så vädret är kanon.

Var ni och tittade på någon brasa igår?

Vad jobbar du inom? Barnomsorgen?

Vicki