fredag 17 april 2009

Morgon

Länge sen jag bloggade på morgonen. Hade egentligen tänkt mig en väldig sovmorgon idag eftersom jag inte börjar jobba förrän kl 9.30 och maken är ledig, men när barnen började stöka runt i huset runt 6.30 kvicknade jag oxå till och det var lika bra att gå upp.
När jag steg upp var det +-0 grader ute så det är verkligen kontraster på temperaturen morgon/dag, men det är väl precis så det brukar vara på våren. Ser i allafall ut att bli en lika underbar dag i dag som i går.
Vi har precis njutit av en lång frukost och nu sitter jag här och vet inte riktigt hur jag ska fördriva tiden tills jag ska åka iväg. Helsjukt för egentligen har man ju massor med saker man skulle kunna göra.
I kväll ska jag och en fd kollega till en annan fd kollega och gratulera i efterskott. Egentligen skulle jag gått ut i morgon med en tredje fd kollega, men jag var tvungen att avboka det eftersom sonen ska spela fotbollsmatcher under i princip hela dagen och maken är borta på sitt.
När jag kommer hem i em hoppas jag att underdelen på vår altan är påbörjad. ;o)

Ha en trevlig fredag!

3 kommentarer:

Susihus sa...

Härligt med långa sköna frukostar, det är bland det bästa med helger tycker jag! Njut av det fina vårvädret. KRAM på dig

Mindi sa...

TOPPEN. :)
Då räknar jag med dig!!!
Tänk dig all rolig shopping. :)

Fniss... ja det är ju egentligen så korkat det där programmet men det är väl det som gör det lite roligt. ;)

Har ni det bra annars???

Kramis
M I N D I

Camillas blogg sa...

Usch, vilken lång dag du har framför dig imorgon!!
Jag har haft en riktig slapparhelg, så nu känner jag mig rätt så utvilad. Skönt!!

Ha en bra arbetsvecka!

Kramar Camilla