måndag 12 juli 2010

Sommar

På rubrikerna kan man nästa tro att det görs ett inlägg per årstid och tyvärr är det väl inte jättelångt från sanningen.
Tänkte bara göra en liten uppdatering om livet. Idag börjar jag min fem veckor långa S E M E S T E R !!! Jag lovar er att jag ska njuta varenda dag ;o) Maken börjar sin först om två veckor så dessa veckorna ska barnen och jag hitta på saker på egen hand. I morgon ska vi åka och hälsa på en kompis bl.a
I går tillbringade vi hela dagen i Apelviken i Varberg där min bror med familj hyr ett hus. Var inte hemma förrän 00.30 så i morse var det segt.
I kväll kommer vänner hit för att planera det sista på vår Danmark/Tyskland tripp i augusti. Vi ska ner till ön Römö alldeles vid tyska gränsen en vecka. Har någon tips på vad vi bör/ska se så hör gärna av er.
Tro det eller ej men båda våra stora tjejer har fått jobb nu i sommar. Det trodde varken vi föräldrar eller dom själva när dom fortfarande inte hade fått napp i maj, men så hände det!!! Den ena kränger kläder på Kappahl och den andra hamburgare på Burger King. Gott med barn som försörjer sig själva ;o)
Nä, om jag skulle ta en bok och lägga mig på utsidan?

Ha det skönt gott folk!!!

2 kommentarer:

Susihus sa...

Åh va det låter härligt med en bok ute i solen. Njut och ha det bäst.
kram på dig

Milla sa...

Åh en sommarklädd blogg! Låter spännande med resan, vi hade ju planerat lite för Danmark/norra Tyskland med det bidde Portgual istället...
Kram