söndag 25 juli 2010

Regn

Hästvakt! Godingen får beta utanför hagen för att det ska bli avbetat.

Vad det har regnat idag!!!! I princip hela dagen. Välbehövligt, men blir lite slapp när vädret är sämre. Eller har jag varit så slapp?! Jag har faktiskt rensat ur min garderob idag och fått ihop två kassar som gått till bättre behövande.
Körde ner till stan och hämtade dottern när hon slutade och så fick hon övningsköra hem. Väl hemma och vi grillat kycklingen som ska i salladen i morgon och hamburgare som vi precis ätit. Dottern fyller 18 i morgon och här blir kalas samma kväll.
I kväll ska vi ha filmrace är det tänkt, men jag känner mig rätt trött så jag somnar väl mitt i första filmen ;o)) Äldsta dottern ska hämtas vid 01 tiden då hon kommer med bussen efter att ha slutat jobbet.


Hoppas alla haft en skön söndag!!

Inga kommentarer: