onsdag 21 juli 2010

Njutaren

Bort med det kräkgröna.........
Det är bara att inse att jag är en svart eller vit människa, med lite få inslag av jordfärger.
Det är väl därför vårt hem ser ut som det gör......
Njuter av ännu en ledig semesterdag. Var uppe tidigt i morse och power walkade 7 km. Kom hem till ett tyst sovande hus. Maken jobbar fortfarande, sonen är hos kusinen och näst äldsta dottern jobbar. Yngsta och äldsta sov gott.
Mamma med man kom förbi på en fika och sen har dagen mest förflutit ute på altanen med en bok. Läser just nu Box21. En ganska så rå bok. Annars har jag hunnit med en hel del böcker i sommar.
I kväll har vi grillafton här med min bror med familj och makens bror med sambo. Testar ny marinad och ny sallad så det blir spännande även för oss värdar.

Hoppas ni njuter av sommaren lika mycket som jag gör !

1 kommentar:

Milla sa...

ÅH jag tar gärna emot tips om ny marinad och sallad!! jag har helt fastnat i gamla trampspår, orkar inte alls göra nya såser och tillbehör till grillat längre... Föstår inte vart den orken tagit vägen. Hoppas det blir en trevlig kväll!
Kram Milla