fredag 30 juli 2010

Bye Sweden, Hello Denmark and Germay

Hela dagen har inneburit packning, handling inför resan och småfix. Nu är bilen fylld, pastasallad att äta efter vägen gjord och nu tänker jag bara sjunka ner i soffan. Finns en del kvar att göra, men det tänker jag ta till morgonen!
Tyvärr ser det inte ut som att vi får superväder, men vi ska nog ha det bra ändå får vi hoppas.
Det som grämer mig mest är nog att då vi kommer tillbaka har jag bara en semestervecka kvar :o(( Fats jag är ju bra dum som får och tänker på det nu ;o) Fast det är ju SÅÅÅ skönt med semester!!

Ha det gott alla ni så syns vi om dryga veckan!

3 kommentarer:

A House With A View sa...

Hej hopp!

Du har något att hämta på min blogg, inlägg daterat 1/8! Ha en trevlig semester!

Kramiz aka

Mindi sa...

Hoppas att ni har det bra. :) Så gott att komma i väg lite!

Kram kram
M I N D I

Susihus sa...

Låter som en härlig tur. Må bäst
Kram