fredag 6 mars 2009

10 till frukost

Fredag igen och ögonen går snart i kors. Sitter och väntar på att en maskin tvätt ska bli klar sen ska jag soooova. I morgon ska jag ha sovmorgon. Fick det faktiskt i morse oxå även om jag vaknade 7.30 av mig själv. Sovmorgon för mig är egentligen inte att hur mycket klockan är utan att jag vaknar UTAN klockans hjälp och känner att jag inte vill sova mer. DET är sovmorgon.
I natt har vi fyra nattgäster. Yngsta dottern har två kompisar här, sonen har en och en av tonårsdöttrarna har sin pojkvän här. 10 blir vi till frukost, men det gör inget för det är mysigt att dom vill ha sina kompisar här.
I morgon har jag lovat att köra sonen och hans kompis till en spelbutik i stan där dom säljer begagnat. Ska passa på och kika på lite kläder oxå.
På em blir det kalas för att fira min syster.
Vädret ska bli uselt hela helgen, men jag hoppas att vi kan trots det och ta ett par långpromenader med hundarna. Har fått gjort det flera gånger denna veckan och det är SKÖNT. Har suttit alldeles för mycket stilla denna vintern.

SOV GOTT!!!

1 kommentar:

Caroline sa...

Oj det var många frukostätare ni blir! Men härligt att de vill ha med kompisar hem även ifall andra har mkompisar med hem. Det tyder på en skön stämning hos er!