lördag 16 oktober 2010

Hej Vänner!!

Det jag trodde skulle bli en hotellnatt och två dagar på universitetet byttes ut mot ambulansfärd och ett dygn på sjukhus :o(( Trots att det grämer mig att jag missade dagarna i skolan är jag glad över att jag var hemma när jag insjuknade. Nu är jag på benen igen och livet fortskrider.

Oj, vad kallt det var i natt!! Hela -6,5 grad. Nu är olivträden inplockade och jag håller tummarna för en lyckad övervintring av de.

Jag måste ju visa mitt smyckesträd!!! Har länge hat högar med smycken liggande på byrån i sovrummet och det är ju varken speciellt snyggt eller funktionellt. Den fina ljusstaken från Pluto vann jag i en adventskalader på nätet hos Vera med Flera för några år sedan och har sedan dess stått framme på litevarierande platser. Nu får den tjänstgöra som smyckeshållare ett tag. På tal om smycken fick jag ett par söta örhängen från SNÖ av dottern när jag kom hem från sjukhuset.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Men oj...vad hände? Blev orolig för dig!

Kram Helena

A House With A View sa...

????? Vad har hänt, usch... det låter inget bra!! Hoppas allt är bra med dig nu iallafall!

Jättefint smyckesträd! Och smycken från SNÖ - sååå fina!!

Skulle också behöva ett smyckesträd. I nuläget hänger mina halsband i ett enda stort trassel på en krok i badrummet, urk...

Ha en bra söndag och du... sköt om dig nu!!

Stora kramizen aka

Susihus sa...

Men usch då vad har hänt? Skönt att höra att du är på benen igen. kram på dig vännen

Mindi sa...

Usch jätte läskigt!!!!!!
Men kanske kanske ett tecken på att du ska ta det lite lugnare!!?? Var rädd om dig!

Kram
M I N D I

maloppa sa...

Har inte bloggat på läääänge och blev oxå orolig för vad som hänt dig. Hoppas allt är bra nu iaf. Själv är jag hemma och är sjukskriven till 3 dec så om du har en ledig stund får du gärna komma ut o hälsa på nytillskottet i familjen. Kramar Maria