onsdag 13 oktober 2010

Oj, oj, redan den 13:e!!!

Jag är verkligen inte duktig på att blogga. Det är inte alls så att jag inte vill, jag vill jättegärna, men just nu känns det som att först så är det måndag och så vips så är det torsdag med en gång.....liksom!
Jag har haft det ganska hektiskt på jobbet de sista veckorna och det har kanske sin bidragande orsak varför soffan eller sängen lockat mer än bloggen. Som tur är är det väldigt lungt med pluggandet just nu, kanske har jag ändå en tumme med någon som ser till att det faller sig så lämpligt.
Till universitetet bär det av igen på fredag kl 06. Kommer hem redan på lördagkväll. Ska faktiskt bli lite skönt med ett break från jobbet.
Idag ska vi lata oss riktigt rejält med pizza som delar av familjen är och köper nu. Sen planerar jag att tillbringa kvällen i soffan med veckans gäng (fy attans vilka tråkmånsar) i "Halv åtta hos mig" och sen med ett gäng giftaslystna bönder. Kanske orkar jag hänga med Berg hem till någon oxå, vi får se.
Jag ser att jag borde byta header. Bilden, som jag älskar, är tagen i havet utanför Danmarks västkust, alldeles nära den tyska gränsen. Kanske hade det passat med ett löv nu........

Kram på er!!!

1 kommentar:

Milla sa...

Håller med, veckans gäng hos Halv 8 är rätt trista... annars har de varit bra gäng hittills. Kollar du inte på "Brottet" ??? Det är absolut det bästa på tv just nu, en riktig höjdpunkt mitt i veckan.
Kram * Milla **