fredag 1 oktober 2010

Fredag gott folk!!!

Favvodagen nummer ETT!!! Slutade dessutom kl 12.30 idag. Firade det med att städa huset och bädda rent i sängen när jag kom hem :o)) Det är lyx att ha nystädat och rent i sängen på fredagar, att veta att man kan vakna utan hjälp av väckarklockan morgonen därpå och äta en riktigt god frukost. Nu har vi precis avnjutit het ingefärskyckling och sen hamnade jag visst här med ett glas rött.

I morgon skall vi fira min mamma som fyllt år. Har köpt ett fint halsband från SNÖ till henne. Ett jag gärna hade varit ägare till själv. Jag älskar smycken och har på det varje dag. Mina favoriter är ringen och armbandet från Tomas Sabo, armbandet från Pandora och mitt Humanityarmband. När jag köpte presenten till mamma passade jag på att köpa en ny berlock till mitt Pandoraarmband. Jag har bestämt mig för att för varje avklarad kurs på universitetet ska jag ge mig själv en berlock. I går köpte jag den första och har en kvar att köpa och i januari blir det en till. Berlocken längst till höger är ny och bevis för avklarad kurs i Styrdokument och lärande :o))

Vi har inte så mycket mer än kalas inplanerat i helgen. Kanske blir det en liten skogstur om vädret tillåter.

Det här fina paketet ska min mamma få i morgon. Jag älskar fina paket och det är så kul att få ge bort ett läckert inslaget paket.
Trevlig helg på er!!!


1 kommentar:

Milla sa...

Hej, ha en trevlig helg på dig! Här vankas nog städdag imorrn lördag, annars är inget planerat. Det är skönt!!
Kram Milla ***