söndag 26 december 2010


Yngsta dottern och stora hunden ute i snön idag. Det är så fantastiskt vackert ute nu!!!


Tittut!!
Jo, man skulle kunna tro att jag försvunnit totalt. Det har jag inte, jag har bara inte hittat någon lust. varken till bloggande eller till så mycket annat. Jag märker mer och mer för var år hur mycket mörkret påverkar mig och oftast är min dag slut runt 17 då jag dimper ner i soffan och blir sittande/liggande. Helt vidrigt är det :o(
Vi mår i allafall bra och är mitt uppe i allt julfirande. I går hade vi en lugn skön julafton med min mamma mfl här. Jag njuter nu när barnen är såpass stora att det inte är en sån hets kring paketöppnandet som tidigare. Idag har vi bara softat och i em var vi hos mamma för att fira lite jul med de och min bror med familj. I morgon ska vi ut och shoppa med alla andra och sen blir det middag hos svärföräldrarna.
Alla barn har varit ruggigt förkylda och nu har det landat hos mig och maken. :o( Vi är inte så förkylda, men går och känner oss lite ruggiga sådär ni vet.....
Vad som är roligare är att jag i dagarna upptäckte att jag faktiskt gått och vunnit en illustration av Lina på Kitchenbloom. Jag valde äpplet och nu ligger det på posten och väntar på mig :o))





Jag hoppas att du haft en jättemysig jul och önskar dig ett gott slut på året!


4 kommentarer:

A House With A View sa...

God fortsättning!! Oj har du vunnit en illustration, stort Grattis, kanske kan få se den på bloggen sen!? Måååånga kramizar från aka

Milla sa...

Åh KUUUL att se dig här igen!! Bilden är helt underbar! Kan hålla med runt det där med klappöppnande, vi firade ju med småbarnsfamilj och blev lite häpen över alla klappar.
KRAM Milla

Linda sa...

Vad kul med ett inlägg från dig! God fortsättning!

//Linda

Susihus sa...

Kul att höra från dig. Ha en härlig vinterdag och god fortsättning.
Kram