lördag 26 december 2009

SNÖ!







Hej alla, eller ni få, kanske jag skall säga, som fortfarande orkar bry er om att kika in. Jag är riktigt usel på det här med bloggande nu för tiden. Största anledningen är ju bristen på tid. Denna köksrenoveringen har verkligen sugit musten ur oss. Inte nog med att det är en mörk årstid då man normalt är lite tröttare än annars och så då leva utan kök i 1½ månad det får sina följder. Sen har vi jobbat mycket båda två, jag har skolan + att vi för ovanlighetens skull faktiskt varit sjuka i två omgångar. Det är något vi vuxna i familjen aldrig är annars!!! Min sista omgång trodde läkaren var en biverkan på vaccinationen:o(
Nåväl, nu är köket nästan klart. Bilder kommer! Tapetsering, glas över köksbänkarna och målning av väggarna återstår. Plus hallen då som åkt med av bara farten. Jag har bara en (dock stor) uppgift kvar på denna kursen sen har jag otroligt nog redan avverkat ½ år av fyra!
JUL har vi oxå firat eller ja, vi firar väl fortfarande. Det är ju bara annandagen idag!
I år var vi hos min pappa i Uddevalla och hade en mysig jul. En massa snö och det är första julen på länge här på västkusten som är vit. I natt har det snöat rejält här och tom vi har snö idag och allt är så vitt och fint.
Idag ska vi till mamma på middag. I morgon jobbar maken och vi andra tänker roa oss i rean. Jag fick presentkort i julklapp som jag skall handla mer vinglas för.

1 kommentar:

millandante sa...

Härligt att en köksrenovering verkar vara till ända... ska bli kul att se bilder!
Inte var det kul att köra på vägarna kring Uddevalla idag... men REAN var ju desto roligare.. hihi.. hoppas du hittade något fint!
God fortsättning!