torsdag 22 april 2010

Bokjakt

Boken är fortfarande inte återlämnad :o(( Idag har jag varit på jakt efter den i åtskilliga butiker, via telefon och fått kunskapen om att studielitteratur i princip bara sälja på nätet numer. Två butiker i Göteborg säljer fortfarande en del och på det sista stället hade dom DEN!!!! I morgon får min snälla dotter gå dit och köpa den. På söndag har jag inlämningsuppgiften så nu kan ni räkna ut vad jag ska göra i helgen ;o)
Började jobba kl 6 i morse, men är fantastiskt pigg ändå. Efter att jag slutat kl 13.30 åkte jag rill dottern som är på sin praktikplats på torsdagar och hon färgade min utväxt. Ja, hon läser till frisör alltså......Där var även hennes storasyster som fått ny färg i håret och var stylad.
Bjöd mig själv på en liten vit hortensia till köket innan vi körde hem.

1 kommentar:

Susihus sa...

Hoppar in och önskar dig en härlig valborgshelg.
KRAM