måndag 5 april 2010

Påsk och kök

Äntligen har jag fått lagt upp kort på köket som varit klart en tid. :o)) Bilderna får tala för sig själva.
Nu är snart hallen oxå klar. STORblommig på ena väggen och vitt resten. Vi har en mycket liten hall så några möbler av storlek blir det väl tyvärr inte där. En spegel och så ska vi ha något att hänga kläder på. Men vad?
Annars har påsken förflutit lungt här. Vi har varit bortbjudna _varje_dag så jag har inte lagat mat på fyra dagar. Har varit toppenskönt trots att jag älskar att laga mat.
I morgon börjar en ny vecka. En kort en. Barnen har påsklov och jag har turen att sluta tidigt två dagar denna vecka. På fredag slutar jag redan 12.30 så då susar vi ner till Ullared! :o))


Hoppas ni haft en bra påsk alla!!!!































5 kommentarer:

Susihus sa...

Tjooohoo va snyggt! Vilken underbart vacker tapet istället för kakel. Superfint! Ha en härlig dag. Kramkram

maloppa sa...

Å va kul att se det färdigt, blev jättesnyggt och tapeten bara älskar jag....
Har precis lagt ut bilder på bloggen på vårt färdiga kök oxå, du får gärna svänga förbi på en kaffe om du har någon tid över. Kramiz....

Milla sa...

Det är så FINT!!!

Camillas blogg sa...

Wow, vilket underbart snyggt kök! Älskar tapeten och golvet!
Måste vara härligt att laga mat i ett så fint kök! :)

Kramar Camilla

Linruz sa...

Wow vilket fin fint kök ni har.
En tripp till Ullred låter rkul.Kram kram Lina