söndag 20 september 2009

Sjuk

Här duggar inte inläggen tätt precis. Livet går i en rasande takt och vad hade man väntat sig när man beslutar sig för att arbeta 100% och studera 50%. ;o) Självförvållat skulle man ju enkelt kunna uttrycka sig. Dessutom har jag blivit SJUK !! Det har jag nog inte varit under de sista åren. Känner mig influensasjuk minus feber ungefär. Maken och äldsta dottern har varit sjuka och nu ligger sonen och jag. Jag får nog kapitulera och inse att jag måste sjukskriva mig i morgon.

2 kommentarer:

Camillas blogg sa...

Sååå trist!! Har själv precis varit sjuk- ngn influensa av ngt slag tror jag: huvudvärk, såå ont i halsen, ont i kroppen, yr och sååå trött). var hemma en vecka, men känner mig inte helt ok än. :(

Hoppas du kryar på dig snabbt!

Kramar Camilla

Unknown sa...

Krya på dig och även resten av familjen såklart. :-)

Kram Helena