tisdag 29 september 2009

Frisk

I fredags gick jag och jobbade. Kändes bra och nu har både förkylning och skudomskänsla försvunnit ordentligt. Tur att jag stannade hemma så många dagar som jag gjorde för jag kände mig verkligen frisk då jag gick tillbaka.
Helgen har vi mest tillbringat med funderingar över hur vi vill ha vårt kök. Vi var i princip klara över att vi skulle ha ett högblankt vitt kök, men så åkte vi till Husknuten i gbg i söndags och nu lutar det åt matta vita luckor. Det är snyggt med högblankt, men blir så mycket kallare och man kanske tröttnar på det fortare??? Jag vill ha ett trendigt kök, men jag vill ändå ha det hemtrevligt och behagligt. Jisses vad svårt det är!!!
På lördag ska jag shoppa loss på gekås i Ullared. Är länge sen jag var där så det ska bli kul!!

Gonatt!!

6 kommentarer:

Lotta sa...

Åh, vad skoj med nytt kök.
Det är vad jag själv drömmer om.
Vitt högblankt tycker jag är jätteläckert, och det hade blivit mitt val.
Men förstår hur du tänker.
Ett kök är ju inte något man byter efter ett par år.
Ja, ibland är det "svåra" beslut vi har;)
Lycka till!
Ska bli spännande att se vad du väljer. kram

Dubbelörn sa...

Vi tvekade också mellan högblankt o matt o valde matt. Precis av de anledningar du skrev. Vårt kök är modernt med ett litet lantligt touch ;).

KRam

Camillas blogg sa...

Skönt att du mår bra igen! :) Själv dras jag fortf med den envisa förkylningen..5 veckor nu! Blä!!

Spännande med nytt kök, men visst är det svårt att bestämma sig!

Ullared! Så kul!! Flera år sedan jag var där!! Hoppas du gör många fynd! :)

Kramar Camilla

Susihus sa...

Härligt att du är på benen igen! Låter kul med nytt kök, det är så många val bara. Ha nu en härlig helg
Kram

Anonym sa...

Men å vad avis jag blir, vill också till Gekås. Hoppas du hittade en massa kul, och skönt att du är frisk nu. /www.majamyra.se

FURNISH.etc inredningsblogg sa...

Åh vad kul att ni ska göra nytt kök. Skulle jag också vilja göra, men bor i hyresrätt så det är kört för vår del. Gud vad kul med Gekås! Var så länge sedan jag var där, men där hittar man alltid något, till otroligt bra pris! Hoppas du hittar mycket fint! Ha det fint! Kram Emmy