söndag 28 februari 2010

Robert Gustafsson



Helt sanslöst, men himlans KUL!!! Vi är ett gäng som ska gå på Robert Gustafssons krogshow i höst då han firar 25 år som artist. Biljetterna släpptes kl 09 på morgonen och kl 19 skulle jag boka. Vi ville helst gå i oktober eller november. Lite kul så där på hösten ni vet........
Vi lyckades få biljetter den 17 DECEMBER!! Helgen innan julafton! Det var helt hopplöst slutsålt och idag kunde man läsa att det sålts 30 000 biljetter på bara ett dygn! När jag bokar något nästan ett år i förväg brukar det handla om utlandsresor ;o)
I vilket fall som helst ska det bli skitkul!!!!

3 kommentarer:

Susihus sa...

Oj va kul att ni fick biljetter! Ha en underbar start på veckan. Här toksnöar det just nu.
Kram på dig

maloppa sa...

Härligt!!
Själv ska jag gå på Stand-up med Jan Bylund på Mimers i morron med fyra av fem ungar. Ska oxå bli kul att göra något annorlunda tillsammans, hoppas på många skratt....

Mindi sa...

Oj gosch!!!!

Hoppas att allt är bra med er alla. :) Jag har din dotter på facebook numer så jag har lite koll på er. ;)

Kramis
M I N D I