onsdag 17 mars 2010

Tjing

Attans vad sällan jag bloggar nu förtiden :o(( Lite kan jag väl skylla på facebook som även slått klorna i mig, men så klart så upptas mycket av min tid till jobb och studier och sen så har man ju si så där fyra barn, två hundar och ca en man ;o) Jag håller mig med andra ord sysselsatt. Köket är i princip klart, hallen inte lika klar, men på gång i helgen då det lovas mycket regn.
Förra veckan var jag i Växjö tre dagar, bodde ensam i dubbelrum och levde världens lyxliv ;o) Nu har man fått vana på det där med hotell och hotellfrukostar så när maken är sugen på något liknande känns det nästan som.......vardag.
Jag läser och skriver och läser och skriver och det flyter på riktigt bra måste jag säga. I maj när jag åker till Växjö igen är två kurser avklarade!
Ville bara kika in och säga HEJ!
By the way, idag backade jag på en bil...........f*n va sura pengar. :o((

Tjipp!

4 kommentarer:

Susihus sa...

Åh va trist med påbackningen grrr men som min pappa alltid sa att det är materiella ting, tur att det inte var värre. Kram på dig

Dubbelörn sa...

Härligt att det tuffar på så bra. Kommer ihåg dina tvivel när du startade det hela :). Är så glad för din skull.

Reste en hel del i jobbet när sonen var liten o det var lyx att få sova en hel natt. Men hotell ville jag inte bo på under semestern ;).

Kram

Vicki sa...

Har du också fastnat på FB? Jag skulle aldrig vara med där sa jag men vart håller jag till nu?? Jo FB så klart.

Vad är det du studerar till?

Vicki

Lisa sa...

Vad tråkigt med påbackningen, men hoppas att du inte fick några men i.a.f.