söndag 28 december 2008

Lediga dagar

Det känns riktigt bra med en ny blogg. Har funderat på det en längre tid och nu blev det av. Nu behöver jag bara en ny kamera oxå ;o) Dator fick jag ny innan jul :o))

Jag har haft sex underbart lediga dagar. Vad jag uppskattar att göra precis ingenting nu när jag är ledig när jag inte jobbar hemma längre. Vi har haft en bra jul och dagarna därefter har tillbringats med lugna dagar, lite shopping, vänner på middag och fikastunder. Nu jobbar jag de två kommande dagarna för att sedan vara ledig i sju dagar igen. I morgon när jag jobbar åker mina två yngsta och deras pappa till ett upplevelsebad och roar sig tillsammans med en annan familj. Någon dag ska vi försöka hinna med att bowla tillsammans oxå.

I morgon ska vi försöka hinna med en sväng till affären för att nyårshandla. Vi firar nyår här med vänner. Hur firar du nyår?



Tack för att du följde med över till
MAMMA TILL FLERA !

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej tjejen!
Vad roligt med en ny startad blogg.. Ibland är jag med sugen på det.. och vara så där totalt anonym.. Fast om jag känner mig rätt så skulle det fungera i typ en vecka.. haha
Nyår kommer att vara både jobb och fest. Hoppas jag. Vi är bjudna till Åstorp på nyår, och om jag inte jobbar nyårsdagen så kan jag hänga på! :)
kram