torsdag 5 november 2009

Hej

Hade tre toppendagar i Växjö och bodde jättebra. Jag skulle verkligen kunna tänka mig att läsa på heltid om jag kunde finansiera det utan studielån, för det är verkligen KUL att läsa. Nästa tur ner blir i januari.
Läget här hemma är annars mycket kökslöst!!! Jag både lagar mat, tvättar, duschar hunden och diskar i grovköket. :o(( Men vad ska man göra? Nu har vi nytt tak och nya väggar i köket i allafall. Både det gamla och det nya köket står i garaget och om två veckor kommer alla vitvaror. Det blev rostfritt till slut. Vi hade ju nästan bestämt oss för svarta, men ändrade oss i sista sekund. Golvet skulle vi ha beställt idag, men det har vi visst glömt! Jag har tagit en del bilder på katastrofområdet, men lägger upp dem en annan dag.

Må gott vänner!

3 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Är inte avis det minsta! Fy fasen för att leva i ett köksvaccum så länge ;).

Det finns fördelar med att ta allt fr samma leverantör. Allt levererades samtidigt. Fattar inte att det kunde gå så snabbt för oss. Fr det att vi rev köket, slet upp golv, letade avloppsrör, till att vi hade köket o grejerna på plats tog det 2,5 vecka! Köksinredningen, med skåp, maskiner o bänkskivor tog bara 2,5 dag!

Så jag skickar styrkekramar till dig o försök se framåt. Det kommer att bli så bra o så fint, när det äntligen blir klart *skrattar*.

Kraaaaam

Milla sa...

Superkul att det händer grejor! Så det inte är som hos Arga Snickaren som var i veckan :=) Ska ni montera köket själva? Belöningen kommer säkert snart så ni får laga mat på ett nytt härligt ställe.
Kram

Susihus sa...

Kul att du trivs i "storstan"=)
Låter så där roligt med att leva utan kök. Det kommer att bli superfint när ni väl är klara. Sköt om dig
Kram