tisdag 20 oktober 2009

Hej då!

I går var jag himla GLAD!!! Fick tillbaka min första inlämningsuppgift och bedömningen med den och den blev godkänd. Jag som var såå säker på att behöva komplettera. Tänk att jag fixade det!! Idag skickade jag in den femte uppgiften så det rullar på och funkar bra att studera så här. Fast jag har ju många år kvar, men jag hoppas att det går.
I övermorgon åker jag till universitetet igen och är borta i tre dagar. Ska bli roligt att träffa alla igen nu när vi haft så mycket kontakt över nätet. Att sedan bo på hotell gör ju inte saken sämre. Älskar mumsiga hotellfrukostar.
Köket vi beställt kommer från IKEA och vit(svart)varor tar vi troligen från Electrolux. Köket kommer om två veckor, men bänkskivan först den 1 december. Inget första adventmys i nytt kök inte, men däremot ska jag njuta av julen i vårt nya kök.

Vi hörs efter helgen!

4 kommentarer:

Dubbelörn sa...

GRATTIS till resultatet! Det ger ju en energikick framåt igen, eler hur?

Tack för köksinfon... nu är jag nöjd ;).

Varma kramar

Lotta sa...

GRATTIS!!
Det förstår jag var härligt!
Lyckost till det nya köket.
Själv går jag här och "drömmer" om ett nytt. Men det lär dröja:(
Ska fixa ett badrum först.....
kram kram

Susihus sa...

Grattis och hejja dig! Ha ett par trevliga dagar i min hemstad. Vi har rostfria vitvaror men kyl och frys tog vi vita och målade med griffelfärg. Kul med nytt kök. Må bäst
KRam

Mindi sa...

Härligt! :)
Vad roligt att det går bra!
Och vad kul med nytt kök!!!

Kramis
M I N D I

Swappsugen???
http://julswappen.blogspot.com/